söndag 3 maj 2009

värt ett försök

Har inte fått något vettigt gjort idag, jag som skulle plugga för att få MVG på trafikantprovet imorrn men jag hoppas att jag kan lyckas med det ändå. Eftersom att det är prov imorrn så kommer ju lektionen sluta tidigare och då har jag ju megalångt hål. Kanske ska springa ner till stan och köpa skor och en 20års present till min syster (kommer få ångest när mina pengar försvinner). Har 6000kr som jag ska ha i sommar när jag reser, det bara kryper i fingrarna när jag ser dem, ni som känner mig förstår mig. Jag suktar verkligen efter allt snyggt jag ser, jag vet att jag måste spara men samtidigt måste jag ha nya skor.

På tal om att begär så bakade jag en väldigt god rabarberpaj förrut, men sådana lär man inte få se mer av på ett tag. Min syster och jag köpte Amelias träningsspecial förut idag och bestämde oss för att prova på LCHF (wish us luck). Så hädanefter får ni inte visa godsaker i närheten av mig, hehe.

/J.K

1 kommentar:

Charlotta sa...

mmhmm, rabarberpaj...