söndag 10 maj 2009

if you change your mind

Megaskön helg. Bara slappat med mina bästa vänner och skrattat och rent ut sagt levt den goda sidan av vad livet har att erbjuda. Längtar till i sommar, för då ska vi ha så galet kul ! I fredags var det bara 3 månader kvar till Magaluf och om några veckor är det sommarlov.
I lördags så var tjejgänget minus några och grilla hos en polare och käkade en massa onyttigheter och snackade massa skit. Jag som älskar folk som har studsmattor var ute och flög omkring på den ett tag tills jag inte kunde andas för att jag var så andfådd. Men vi hade det otroligt trevligt. Kom hem till ett hus fullt av fulla männsikor, min syster hade fest. Gosade med katten och snackade med någon okänd människa som var lite knas, men folket var trevligt. Somnade klockan 4.
Lillsyrran spelade match, hon stor loosade och det var otroligt kallt att sitta i orkanvindarna. Jag sov en stund på läktaren, har känt mig helt bakis idag även fast jag inte har festat. Håller på att bli sjuk eller något, inte kul.
Duschen väntar. Imorgon har jag hål mellan typ 8.30-15.15. Långtråkigt inlägg.
/J.K

Inga kommentarer: