onsdag 6 maj 2009

memories

Nu vet jag vad jag ska göra, en bildbomb! Här kommer bilder från härliga tider, både gamla och nya ENJOY. Bilderna har ingen inbördes ordning.


Vi börjar väl med denna då, från min fest i somras (1år sen jag hade fest snart). SpritblandarN

Kreta 2006, snygging med fjortisbryn

Grekerna. Trevliga men dock väldigt klängiga
nollningen i ettan, dyngrak (inte på bilden dock)

mina söta små vänner i nian

Första nollningen, DYNGRAK !

Nyårsafton ett minne. En full Jenna igen

Mina underbara vänner Erika, Martina och jag. Ni är bäst, älskar er <3

Förkrök hos fröken Jonsson, en fin kväll blev det iaf

Ölkladdkaka på G, inte det godaste jag smakat. Men Johan är i full gång med vevningen ändå

En kväll i strålsnäs, en dyng jeppe med fulaste minen ever

ytterligare en fest på landet, vi alla var fulla och glada. Ramlade och kissade omkring i skogen & jag försvann lite nu och då, feejnt

Innan klassfesten i vintras, feejnaste baksmällan efter detta. Upp och jobba 7,30

Underbaraste sommarfesten, alldelses lagom för full och glad och solbränd

första festen fröken Kvist fixade i detta hus, lite små skit hände här och var (har blivit värre på senare fester, vad hände med folket?)
Om vi sammanfattar de flesta bilder på mig så kan jag bara säga att det ofta kan spåra ur för min del på fester, typ DYNGRAK, men fan vad kul jag har haft genom tiderna och det blir fler gånger. Vi kör på ÖS igen till helgen tycker jag, för då blir det premiär utgång för min del. MJAU.
/J.K

Inga kommentarer: