tisdag 5 maj 2009

kiss me through the phone

Sitter här och pluggar körkortsteori då jag inte har så jätte långt kvar tills körkortsdagen. Dock klarade jag inte fasC nu, fick 2 fel ifrån att bli godkänd.

Det var en megaskön dag i skolan idag, började kvart i två så jag passade på att gå en sväng imorse, fick värsta mördarskoskavet och funderade ett tag på att lägga mig ner och vänta på bättre tider. Det gjorde jag inte. Utan jag kom hem iaf och gjorde en riktig brakfrulle med stekta ägg, bacon och apelsinhalvor. I skolan hade vi sexualkunskap, det var kul och våran lärare är knas. Därefter var det en lååååååååååång fek-data lektion som gick pissdåligt, hej IG på provet.

Fortfarande har jag svårt att överleva LCHF-dieten, ser ju kolhydrater överallt. Har även fuskat idag, åt pasta och knäckebröd. Jag har gått ner 1kg. Ska försköka klara mig igenom detta och hitta en matstil som passar mig.


jag vill känna din kropp mot min
/J.K

Inga kommentarer: