fredag 1 maj 2009

en helt okej valborgsmässoafton

Jag hade en trevlig kväll igår, men folket kunde ju ha dratt lite senare. Festen började liksom dö ut runt elva. Innan dess hann vi grilla och gratta Elin, sedan kom grapparna och det blev lite konstig stämning. Efter några klunkar var stämningen uppe igen och det röktes vattenpipa och snackades en massa skit och folk dansade. En riktigt härlig sommarfest som vi hoppas att få se fler av. Jag och min kära bästis cyklade hem runt ett, jag var helt livrädd när jag fick cykla sista biten (1,5km typ), så jag hade väldigt ont i benen när jag kom hem. Förövrigt så blev det inte för mycket dricka för mig igår, jag låg på en lagom nivå tillochmed kanske lite för låg. Grattis ännu en gång Elin och tack så jätte mycket för att vi fick komma.

Har hunnit med en låång skön springtur idag på förmiddagen, finns inget härligare än att svettas i solskenet när man springer. Dessvärre har jag inget kul för mig ikv, ingen idé att dra till krogen när sista tåget hem går halv tolv, så jag ska grilla med syrran och sedan chilla vid TVn. Slå en pling om ni vill hitta på något!

/ J.K

Inga kommentarer: