söndag 3 maj 2009

heavens on fire

Min kära vän Linn och jag åkte på spontan fest igår hos Jon, det var trevligt. Vi ville vara duktiga och hitta dit själva vilket ledde till att vi fick se nästan hela skänninge och vi fick även varsin pojkvän på vägen. Det var två små 9åriga pojkar som ville bjuda oss på bio och få våra nummer, tillslut hittade vi fram till partyt med lite hjälp. Väldigt mycket roligt folk må jag säga, jag och Linn skrattade åt det mesta. Vi fick även höra världens trögaste replik igår ''Vad är internt?'' och det fick vi oss ett gott skratt åt.

Det var väl inte värsta öset och så där men jag och min kära vän gjorde det bästa utav saken och dansade till Abba och massa andra gamla godingar. Själv vart jag väldigt sugen på att ha party nu när sommaren börjar närma sig, men jag vet inte riktigt om jag vågar mig på det ännu (om jag skulle få tillbaka min dataskärm så kanske det kan ske). Nu lät det som om jag inte har någon dator och inte kan lyssna på musik men så är inte fallet, jag har en dator med jättebra musik. Det är bara att jag vill kunna lita på folk!

Långhelgen är förövrigt snart slut och det har varit en riktigt najs helg med mycket skratt,tårar,alkohol,vänner och Musik. Nästa helg är jag på't igen för då blir det förhoppningsvis premiär för mig på krogen.


Slänger in ett par stekarbilder på mig bara för att.



/J.K

Inga kommentarer: