torsdag 23 april 2009

starstruck

Dåliga uppdateringar nuförtiden, men har bättre saker för mig än att sitta inne vid datorn och glo. Fullt upp med skolan och körkortet och så fyller jag ju 18 om 4 dagar bara. Får se om det blir något party, har ju redan haft med mina änglar Linn & Henny, fast då var det dock en månad kvar till min dag. Syrran och jag kanske ska slå ihop och ha tillsammans (hon fyller 20). Annars så lever jag och mår bra, solen har tittat fram igen från sin gömma så idag passade jag på att köpa ett par nya brillor. super snygga ! Blir nog ett par till om några dagar, hade sådan beslut ångest. Jag hittade även ett par gladiatorsandaler idag på stan som passade mina fötter, köpte de dock inte (läs:har inga cash).

Min mamma är förövrigt fly förbannad för att jag inte har något sommarjobb, bara för att jag har beställt resa tills i sommar så tror hon att jag inte kan firra ihop cashen. Det löser sej!

Nu ska jag förövrigt ut och gå en sväng, har blivit dålig på det, det är ju snart becahsäsong ;)
/J.K

Inga kommentarer: