fredag 10 april 2009

GALET !

Igår åkte jag och pappsen in till Norrköping på förmiddagen för att köpa en ny mobil till mig eftersom att en gamla gick sönder och lagningen gick inte på garantin. Så de skulle kosta 1100kr att laga den och den nya jag köpte (samma modell) kostade 999kr, så det var ett riktigt bra kap, köpte mobilen i somras för 1700kr. Sedan övningskörde jag hem och det gick väldigt bra.

Framåt kvällen blev det att börja tagga fest, ett gäng på 12 härliga personer förfestade till det hemma hos mig för att sedan ta tåget till Plazafesten i stan. Det gick verkligen härliga till för min del, lite FÖR mycket av det goda kan man säga. Fast det konstiga var att jag inte drack jätte mycket ändå, men hade ju inte ätit så mycket och så försvann drickan väldigt fort ner genom strupen. Men vi kom dit iaf och träffade massa trevligt folk och dansade och från efter dansen är minnet ganska vagt (pinsamt). Minns en del grejer men det tänker jag inte ta här eller någon annanstans. Jag vet att jag satt inne på toan ett bra tag och orkade inte röra mig en centimeter och telefonen ringde för fullt, sedan gick jag ut och då kom polise och blablabla. Som tur var kom victorias syster som en räddande ängel och skjutsade hem oss. Men i övrigt var det en kul kväll, förfesten var väl bäst och mina vänner är guld värda <3

Idag är jag väl inte på topp direkt, huvudet dunkar som faen ! Ikväll blir det grillchill med de bästa men nu ska jag duscha.

/J.K

Inga kommentarer: