lördag 25 april 2009

bara 2 dagar kvar

Är det bara jag eller håller hela världen med mig om att min blogg är ganska tråkig ?
Jag vill ha förslag på vad jag kan göra för att få den mer intressant.

Jag har varit super duktig idag, har nästan grävt klart hålet jag skrev om igår och det innebär att jag har grävt upp nästan 400liter jord eller något. Plågsamt för ryggen och armarna men det är lätt värt pengarna. Har också hunnit med att plugga lite idag och övningskört en sväng och så var jag ute och sprang en runda nyss, väldigt stolt över mig själv idag.

Har börjat få lite bränna men ska fortsätta förbättra den imorgon. Ikväll blir det att slappa till någon kul film och lite popcorn.

/ J.K

2 kommentarer:

Pania sa...

sv; Det är dom värda dom jävlarna! :P

Pania sa...

Kan du inte lägga upp massa nakenbilder på dig själv? :D "Jenna exposed", haha :D