söndag 26 april 2009

det blir en natt utan sömn

Nu har jag bara mindre än tre timmar kvar som 17åring, det känns så himla bra. Tiden har verkligen gått fort, jag kommer ihåg när det var ett halvår kvar som igår. Det jobbiga är att jag inte kan gå ut på krogen imorgon och fira min födelsedag, men det blir nog utgång med lite snyggingar på fredag. Har även blivit bjuden på valborgsfest, så då slipper jag tänka mer på det men har typ inga cash så att jag kan köpa dricka...

Vädret var ju inte så bra idag så det blev ingen solning. Fast jag har ändå hunnit med rätt mycket idag, jag har fortsatt att gräva i det jävla hålet. Min klantiga syster ställde sig på kanten och fyllde det med en massa ny jord, sedan när jag hade grävt bort det mesta och lite till så rasar en hel jordvägg till INTE KUL! Jag kommer aldrig att komma ner till det jävla röret, men än ger jag inte upp det är ju lättförtjänta muskler, haha. Har även hunnit med lite plugg och snart är det sommarlov.

Imorgon får jag träffa mina sötfisar Victoria och Linn och så hoppas jag att skoldagen går över snabbt så att jag kan åka hem och käka tårta. Duschen väntar på mig nu, har fullt med sand och jord överallt.

/J.K

Inga kommentarer: