tisdag 7 april 2009

090407

Vad underbart det är att få sova ut på morgonen, lov är verkligen det bästa som finns. Längtar hur mycket som helst till sommarlovet, då jävlar händer det grejer. Jag började iaf min morgon med att äta frukost på altanen första gången för detta år, sedan gick jag ut i garaget och rev fram inlinesen och tog ett premiäråk för denna säsong. Riktigt härlig motion är det. Har även hunnit med att sola lite och plugga körkortsteori idag och övningskört en sväng med pappsen. Det fanns även tid kvar på eftermiddagen för ett andra åk på inlinesen idag, då lyckades jag vurpa men ingen stor skada skedd. Sist jag ramlade på mina inlines var våren 2007 samma dag som jag fyllde 16, då lyckades jag få en blödning i armbågen, kul födelsedagspresent liksom.

Imorgon blir det att sola lite om vädret tillåter det och så ska jag även plugga, har massor inlämningar och saker tills efter lovet, kul liv.

/J.K

Inga kommentarer: