onsdag 15 april 2009

med huvudet i skolbänken

Ett par dagar sen man skrev ner sitt liv här, så jag tar en summering på vad som hände de sista dagarna på lovet.
  • fredagen bestod av dunkande huvudvärk och senare på kvällen blev det grillchill med de bästa brudarna
  • överraskningsparty för Linn på lördagen, mycket trevligt. på förmiddagen chillade jag med plugg i solen och åkte inlines
  • blev massa plugg på söndagen och sedan for jag hem till mammsen
  • måndagen spenderades i K-Holm för att spela DM, vi vann en match och förlorade en, men det räckte för att vinna silver. Fick även med mig ett tjogotal nya blåmärken hem, resten av kvällen spenderades med plugg vid datorn.

Nu är skolveckorna i full gång igen, dock inte långt kvar till sommarlovet, runt 40 dagar eller något. Vädret är alldeles lysande och jag har massa saker att vara lycklig för. Har fortfarande inget sommarjobb, men det ska inte få hindra mig i sommar va fan.

En sväng ut i solen nu med löpardojjorna skulle inte sitta fel.

/J.K

Inga kommentarer: