fredag 20 mars 2009

vårdagsjämningen

Då var denna mördar vecka slut, men hur nervös jag än har varit inför alla prov och talet så har allt gått bra. Fick MVG på Fek-B provet vilket känns jättekul, var bara 3 poäng ifrån maxpoäng. Kanske är påväg in i en ''tänka på skolan och plugga mera'' period.


På idrotten idag körde vi Squash, första gången i mitt liv jag provade på det och det var faktiskt ganska roligt. Lite svårt att få igång ett bra spel, sedan fick jag världens muskelkramper i överarmsmuskeln eller vad fan man ska kalla den. Sedan hade jag bara en lektion till efter det så slutade 13,45.

Längtar till nästa helg då äre fart på partyhumöret igen som länge har legat och laddat för att kunna prestera på topp när det är FEST och torsdagen efter det blir FEST igen. Mjauu !

Ikväll blire chill hos Linn med göllöngarna <3

/ J.K