tisdag 24 mars 2009

no stress

Vaknade till alarmet 05,45 imorse, snoozade till 06,45 då jag skickade ett sms till mamma och sa att hon skulle sjukanmäla mig. Hade bajsont i nacken, har haft det sen i söndags, vet dock inte vad det är, kanske bara överansträngt mig. Så det blev att stanna hemma idag, även huvudet och magen var inte på topp, hade något konstigt utslag på magen imorse. Fick dock lite ångest över att jag inte var i skolan och skrev testuppsatsen på förra årets Nationellaprov, men som sagt så kan inte hälsan vara på topp varje dag.

Så idag har jag sovit länge och sedan tagit det lugnt med soffhäng och bakat muffins med min kära syster. På eftermiddagen övningskörde jag en sväng in till stan, det gick väl hyffsat. Lite jobbigt med alla jävla rondeller i Tornby, gaah !

Nu blir det snart sängen men ska först massera nacken lite, skulle också vilja ha en värmekudde att lägga på nacken men hittar inte våran :(

/ J.K

Inga kommentarer: