fredag 27 mars 2009

just can't get enough

Klev precis ur duschen efter en väldigt låång, varm dusch och nu sitter jag här och väntar på att min B.U.S ska torka. Jahopp så vad har man gjort idag då...skolan ett par timmar först, lite spanska, lite idrott, lite Fek och lite trafikant. Fick tillbaka trafikantprovet, VG, det kändes skönt eftersom att det snart är körkortstider och sådant. Efter plugget blev det att ta sig hem i snöstormen, kirra lite saker tills imorrn och så brände jag även en supernajs skiva.


Jag hoppas på att morgondagens partey kommer att bli helnajs, har längtat efter det här i flera månader, veckor och dagar. Hoppas bara att DJ:n inte spelar dålig musik och att lokalen står kvar på sin plats. Innan partyt väntar en heldag med handboll i Malmslätt, sedan blire rejser-fart hem för att göra sig snygg och partyredo! Sedan ska vi rocka hela natten lång och bränna en massa kalorier på dnasgolvet och bardisken. HEHE


På tal om dans så blev jag nästan tårögd när Laila Bagge genomförde sitt shownummer förrut på Let's Dance, GUUUUUD SÅÅ BRAAA !


Om man skulle ta och gå och fixa iordning i sitt rum lite och lyssna igenom partyskivan och tagga LÖRDAG !


/J.K


Inga kommentarer: