söndag 8 mars 2009

totally in to it


För några år sedan började en serie som hette O.C som jag blev helt förälskad i, och kärade ner mig i de flesta skådespelarkillarna i serien. Gud vad bra den serien var, men spårade ur mot slutet vilket var synd. Jag kommer ihåg hur mycket jag kunde sitta och gråta till det och hur arg jag blev när jag missade ett avsnitt för att någon annan i familjen skulle ha tvn (på den tiden jag inte laddade ner något). Ska nog snart ta och investera i boxen med alla säsonger, oemotståndligt bra!
Nu på senaste tiden har jag följt väldigt många serier, men slutat kolla på de flesta eftersom att de har en tendens att spåra ur, fast en serie som slår O.C är Gossip Girl. Jag är förälskad i allt som har med serien att göra, alla skådisar är snygga, kläderna är ''to die for'', NYC mitt drömresemål, hela atmosfären är underbar. Jag har nyss sett på det bästa och sorgligaste avsnittet av hela serien, hade tårar i ögonen hela tiden (Sensitive, Yes).


Vilken nörd jag är, heh. Nu ska jag kolla ett par avsnitt till och sedan lägga mig och läsa 'Gossip Girl boken.


Bloc Party - Signs


/ J.K

Inga kommentarer: