söndag 29 mars 2009

got you right there

Då är helgen snart över igen då. Bästa helgen på året än så länge kan jag helt klart säga, eller så var det den bästa lördagen iaf. Igår åkte jag först in till Malmslätt för att leka lite med småttingarna i föreninge och sedan spela match mot ledarna, damlaget vann och jag fick några extra brännsår på knäna och en knöl på armen. Sedan blev det rääser hem för att duscha och göra sig iordning inför en sjuukt galen partykväll. Åkte till Vallerstad runt halv sju, lite omvägar på vägen och pappa körde rääsersnabbt i leran. Sedan blev det PEPPPEPPPEPP innan folket strömmade in. Sedan vare bara DANS på g och jag måste säga att det var galet kul. Tack så jätte mycket till allt folk som kom och gjorde festen bäst och tack till alla de fina blommorna.

Idag mår man väl inte toppen så att säga, tog ett långt bad förrut och har proppat i mig nästan en hel ask geisha idag. Känns även som att min bröstkorg gått sönder, gör sjukt ont. Kanske bara lite bakis biverkningar, fick även med mig en bula i huvvet hem igår (hur kom den dit?).

på återseende. /J.K

Inga kommentarer: