tisdag 7 juli 2009

owh, you looking good

Dagarna på sommarlovet rullar på för fullt. Solen har gått i moln nu ett par dagar vilket suger stenhårt. Men jag har hunnit med att vara i min sommarstuga, tjänade lite cash och shoppade lite i Örebro. Har även hunnit spendera lite mera pengar på shopping på ikano, det är nödvändigt att fylla på garderoben nu, åker till Magaluf om 32 dagar! Kan verkligen inte fatta att det är så nära nu, det var ju 5 månader sedan vi bokade resan. Shit altså.

Den här veckan hoppas jag på bättre väder så jag får sola och bada igen. Har ett besök till Norrköping & söderköping (Smultronstället) inplanerat på onsdag med lite snyggingar. Nästa vecka blir det kanske ett besök på måndagsklubben om jag inte väljer att spara mina pengar till att röja i Magaluf. Var ju ute i lördags och svirade, träffade massa goa människor.

Nehepp, nu ska jag väl snart sova och tagga för en springtur imorrn. Jag har börjat knappra piller som heter Vitalas, med dem så binder man inte fett eller vad det stod. Ska se om skiten funkar, ni får veta resultatet om cirka 2 veckor. Hehe.

peace

Inga kommentarer: