söndag 26 juli 2009

I could be so lucky

Fuck it vad trött jag är.

Kom hem halv sex imorse efter att ha haft en hyffsat kul party kväll. Började kvällen hos Linn där vi gjorde oss iordning & tog sedan cyklarna till partyt. På vägen dit åkte min vinflaska i backen (hurra!), vände och hämtade lite ny dricka. Festen var la chill, sedan dog folk på olika håll. Vi cyklade till mantorp park och hängde där. (puckot som slängde iväg min cykel hos david kan ju fiska upp den,idd). Vi dansade loss i öltältet på MP och träffade en kändis som hängde med oss resten av kvällen, hehe.

Kom därifrån klockan tre, då drog vi på efterfest där vi rakade av håret på tre killar. Vandrade sedan hem till min säng.

Vädret kan ju gå och hänga sig just nu, kul att man börjar bli lika blek som man var i början av sommaren. Ska nog ta en tripp till solariet några gånger innan partygänget drar om 13 dagar.

Nu ska jag äta glass sedan chilla.

1 kommentar:

Josefin sa...

Hej :D
Jag har nu en ny tävling på min blogg! Vinnaren får en länkning, precis som förra gången! ;)
Kika in nu på direkten och läs vad du ska göra, så kanske det är du som blir den lyckliga vinnaren…?
Med vänlig hälsning Josefin <3