tisdag 21 juli 2009

17 dagar 21 timmar 3 minuter

Snart är det bara 2 veckor kvar tills vi brudar är framme i Magaluf, förlåt att jag tjatar men jag har inte varit utomlands på 3år. Och nu så ska jag åka med mina bästa vänner, det är helt obegripligt vad tiden har gått fort.

Pappa frågade nyss om jag ska sitta inne i huset ändå tills tiden är inne att sätta sig i bilen till Landvetter, och det är väl ungefär vad jag ska göra. Jag sitter just nu och väntar på att vädret ska bli bättre och att det bara ska vara en vecka kvar tills vi åker så att jag får ta fram det som jag ska ha med mig. Lite Mantorp Park jobb i veckan kl 15-23 torsdag & fredag. Sedan ska jag väl fortsätta mitt hurtiga liv tills vi åker, så man är fit för beachen. Igår svirade jag på mig mina inlines och åkte till Mjölby. Får se om jag kan springa en runda idag, har grymma skoskav.

Min syster befinner sig just nu i Turkiet, på lördag åker mamma och lillasyster till Kreta. Tänk om min far också skulle dra iväg nånstans, då blir jag ensam hemma i en vecka. Det skulle dock vara riktigt trevligt.

Annars så är livet bra. Löparrundan väntar.

1 kommentar:

Erica sa...

sv: tack så jättemycket!!

---

I höst flyttar jag till USA för att plugga på highschool i ett år. Följ mig och mina förberedelser inför året som utbytesstudent samt senare när jag är iväg!