tisdag 7 juli 2009

always on my mind

Halloj.
Gud vilken seg dag det här har varit, imorse blev det ingen springtur. Jag drog mig till banken i Mjölby istället och satte in lite pengar till resan. Sedan begav jag mig till mammsen och har suttit här framför datorn och vid TVn hela dagen. Börjar bli lite hungrig nu, ska väl fixa något käka och smsa mamma och fråga vart hon är.

Imorgon bär det av till Norrköping/Söderköping på en liten tripp. Jag ska försöka hitta massa underkläder och kanske en ny bikini på New Yorker. Sedan vill jag även köpa ett par till wayfarer brillor (äger 2) antingen ett par svarta eller ett par guldiga bågar får det bli. Sedan blir det glass i stora lass på smultronstället. Mums.

På tal om shopping så har jag hittat en snygg bikini på hm.com för 49kr! Det jobbiga är att man måste beställa för minst 190kr på hemsidan.

peace

2 kommentarer:

Josefine sa...

Haft en bra dag? :)

simone sa...

Åh vad segt, vilken fuling de kör! Men jag var inne på hm i stan och köpte två bikinis för 29:- styck ^^ så i butiken kan man göra fynd också :)