söndag 2 augusti 2009

090802 - 6 days left !

Shiiet, det är redan Augusti ju. Det här sommarlovet har gått alldeles för fort. Men som tur är så har jag ju en vecka i Magaluf att se fram emot, på lördag åker vi! Det ska bli hur roligt som helst.

Annars då? Jo igår klockan tio på kvällen tog jag och vicke bilen upp till Arlanda för att hämta min syster på flygplatsen. Lite enformigt att köra motorväg hela tiden, men det var en upplevelse att köra dit första gången själv. På vägen dit fick vi se en viltolycka, jag satte hjärtat i halsen när jag såg den SJUKT stora älgen ligga vid vägkanten. Tycker hur synd som helst om killens snygga bil som blev helt förstörd, han körde om oss några mil tidigare i världens fart är värt att tillägga. Stötte även på en dryg förare som snodde min parkeringsplats, hans med passagerare asgarva åt mig och sa något innan dom drog sen.

Tillslut kom vi fram till Arlanda, vi (läs:jag) ville inte parkera bilen där eftersom att det var helt sinnes dyrt så jag körde omkring (helt vilse) i cirklar i 20min. Tog en lite för snäv sväng i en rondell så jag körde på kanten och gud vet vad jag gjorde mer, hahah. Roligt hade vi åt det i allafall. Tillslut kom vi fram till samma parkering igen som vi började på och det var härligt att få krama om sin syster igen efter två veckor. De var überbruna.

Sedan satte vi oss i bilen och körde hem, var hemma 5 imorse. Idag ska jag mest chilla, kanske ta en långpromenad och sedan åka hem till mammsen.


snart är det våran tur !

1 kommentar:

Angelica Blick sa...

sv; åh vad kul ! ni kommer ha såå kul :)

ta med resorb!
besök Casablanca ( om de är öppet) och beach grabbarn grus med :) (Y) as nice!
Om ni vill lyxa till det lite en kväll med VACKER utsikt och fin miljö , ät på resturangen som ligger längst bort på stranden .

från magaluf, eller bara allmänt ? Kram :)