tisdag 4 augusti 2009

090804

Var och växlade in lite pengar förut, fick med mig 150 Euro hem (dvs ca 1583kr). Sedan stannade jag på Ikano och följde en bloggares råd och köpte Resorb på apoteket, det ska tydligen återställa vätskebalansen i kroppen och lindra baksmällan. Det kan ju vara värt ett försök nu i varmare breddgrader med dagliga alkoholintag. HAHA.

Nu ska jag ta och göra mig ett par mackor, har bara ätit frukost idag dock åt jag den vid två. Sedan ska jag invänta mina favortittimmar (22,45-00,45, då visas det gamla Big Brother avsnitt på TV400. Det är alltid ett lika kul kvällsnöje.

Jag packade aldrig min väska idag, det tar typ bara en kvart att packa ner det jag ska ha med mig. Så jag gör det nog på torsdag, jag måste åka till CG och inköpa lite mer som jag ska ha med mig bara.

LÄNGTAR TILL LÖRDAG !!!

3 kommentarer:

Pania sa...

sv; Thanks hun :)

Pania sa...

btw, ska du inte ha med dig mer än 150? :O

Pania sa...

sv; nejnej :) jag har lite annat fuffens på g :P

Haha tänkte väl :D men har du tur som jag så blir det billigt.. hittade väääääärldens godaste vin som bara kostade 1,65, söp påt varje kväll :D