onsdag 5 augusti 2009

3 dagar kvar !

I'm up ! Har haft sjukt mycket problem med att sova nu de senaste dagarna, tror det kan bero på resenerverna? Väldigt irriterande är det iaf när man inte kan sova sådär djupt.

Håller på att baka en kladdkaka som jag ska ha med mig i bilen på fredagnatt när vi åker till flygplatsen, imorgon ska jag nog göra pannkakor som jag ska ha med mig. Eftersom att vi inte har beställt någon mat på flyget så kan det ju vara en bra idé att ta med sig något litet, så man slipper sitta hungrig i luften i 3h. (jag vet att man kan köpa snacks och sånt på flyget men det är ju hur dyrt som helst, 33cl cola ~50kr?)
Varmt väder är det ute idag och finns det något mer plågsamt än att gå på Skänninge Marken i värme bland flera tusen personer, det är det värsta som finns! Men jag ska ändå dit en stund i eftermiddag, det är ju trots allt en tradition.

Mina mest spelade låtar;
Cidinho & doca - Rap das armas
Pitbull - I know you want me
Axwell, Ingrosso, Angello - Leave the world behind
David guetta ft. Akon - Sexy bitch
Michael mind - Show me love

Inga kommentarer: