torsdag 6 augusti 2009

2 days left

Kom hem för ett par timmar sen efter att ha dragit omkring på Skänninge marken i ett par timmar. Det var ganska segt och jag fick ont i kroppen av att stå och att gå omkring. Träffade lite folk, men annars hände det inte mycket. Bara en massa fjortisbrudar som drar omkring där, alltså jag får allergiattacker när jag ser dem med 14 lager smink, små korta shorts, fult hår och GAAAAAH! Verkligen panikattack!

Förövrigt så sitter Magalufgänget i bilen påväg till Landvetter om exakt 2 dygn, jag kan verkligen inte beskriva hur det känns. Det kommer bli helt galet (har fått höra att jag ska ta det lugnt ungefär 3560ggr, och jag ska ta det lugnt! Försöka iaf, HAHA). Det kändes som vi bokade resan igår, vi bokade den i februari och nu är dagen snart inne. Ps. Hoppas dagarna till studenten går lika fort som dessa.

Imorgon ska jag ta mig en löparrunda, sola lejte och ösa ner lite kläder i resväskan. Nu ska jag läsa lejte och försöka få en skön natts sömn, för har sovit något grymt obekvämt i två nätter nu, vet inte vad som är fel med min säng, den brukar vara gudomlig...gonatt !

1 kommentar:

Delilah sa...

guud, älskar löparrrundor, speciellt i skogen, mm bananas! keep it up:)