fredag 31 juli 2009

090731

Jag har insett att min senaste kyss: ledde till något mer än kyssar
Jag pratar: ofta om oväsentliga saker
Jag avskyr när folk: ljuger
Min bästa vän är: Victoria, fast alla mina vänner är bäst
Min första vän heter: Sofia
Kärlek är: väldigt svårt att finna för fröken Kvist, singellivet är grejen för mig
När jag borstar tänderna: speglar jag mig oavbrutet
När jag lagar mat: så tycker jag inte om att folk stör i köket
Jag tänder på: Muskler och fina leenden ;)

Jag är rädd för: att förlora min familj
Den värsta känslan är: ångest över något
Den bästa känslan är: att kramas
Jag är bäst på: att duscha hur länge som helst
Jag är sämst på: att hålla minen
Om jag va ett djur skulle jag vara: en katt
Min mobiltelefon är: MIN !
När jag vaknar på morgonen: vill jag sova lite till
Just nu tänker jag på att: jag borde klä på mig och äta
Bebisar är: ganska söta, men fy så jobbiga när de skriker och bajsar

Inga kommentarer: