lördag 20 juni 2009

jag lever livet fullt ut

Som ni märker så uppdaterar jag inte lika ofta här längre, jag finner det inte lika kul. Ni får inlägg när jag har något roligt att berätta, nu ska jag säga vad jag har gjort dagarna sedan sist jag skrev.

TAGIT KÖRKORT ! det är himmelskt.
Igår var det ju midsommar och vi svenskar vet ju hur det svenska vädret brukar vara. Men vi fick faktiskt lite sol en stund. Lööfet fixade fest och vi lekte lekar och grillade. Satt inne och chilldrack och var sociala. Sedan fick jag rycket att dra till skge, min kväll slutade dock i Sya hos Julle med bastu och jacuzzi med några grappar. Det var trevligt.

Imorgon är det min lillasysters 15års dag, Grattis. Även min kompis Haris fyller också år, dock 18, Grattis.

Nästa vecka hoppas jag på fint väder så jag kan köra bil, bada och sola.

peace

Inga kommentarer: