tisdag 23 juni 2009

det här året är ett av dem bästa

Vilket vackert väder vi äntligen har fått till Östergötland. Så i veckan blir det sola sola sola, för just nu lyser jag fan i mörkret. Idag fick jag dock inte ta del av solen för att jag hjälpte till med maten och allt här hemma för att min kära far fyllde 50.

Igår blev det måndagsklubben for the first time in my life och givetvis inte the last time in my life. Det var kul, men eftersom att det inte fanns så mycket pengar på kontot så blev inte värsting röjjet, men det dög och vi träffa massa trevligt folk. Kom hem til sängen halv 4, men det är så man lever på sommarlovet, uppe hela nätterna. Det är det som jag är bra på.


Imorgon tar jag bilen och åker och badar med mina sötisar Erika och Martina, även Vicke och Fanny hänkar nog. Sen kanske vi även får besök av Kerstin och Carro i Lagunen. Imorrn ska jag verkligen steeeeeeeeeeka.


Förövrigt är jag i desperat behov av pengar, mormor har fixat lite softa jobb åt mig i sommar så jag slipper leva som en fattig liten bonde. Inte kul, inte kul.

På torsdag svirar jag iväg med lite andra sköna brudar vid namn Emmy & Malin och kanske en Sara till Smultronstället, fy vad kul det är att köra bil.



sommar 2009 bilder

På återseende <3

Inga kommentarer: