torsdag 11 juni 2009

did I hear you say Party ?

Varje gång jag ska ha fest så får jag världens ångest. Dels för att jag är jävligt rädd att något ska hända (har gjort det ett antal gånger) och att folket jag bjuder inte ska gilla min musik. Just det sistnämnda dilemmat har jag inför imorgon. Det finns inte Spotify på våran stationära dator och jag vågar inte ha syrrans laptop framme. Så när jag kommer hem efter skolan imorrn måste jag ladda ner massor musik som folket kan tänkas gilla. Det är jobbigt att sätta igång en hemmabränd skiva när ingen gillar musiken på den. Dock brukar jag vara "tjejen med musiken" på alla fester, får se om jag kan leva upp till det imorrn.

Det andra problemet är att jag inte vet vart jag ska sova imorrn efter jag har varit på krogen. Sista tåget går ju halv två och då har röjjet precis börjat. Får se om jag hittar någon att slagga hos.

vi ska ösa som dom gör i American Pie i helgen ;)

Inga kommentarer: