torsdag 11 juni 2009

in the showwaah

Nu har jag ätit massa god mat och tårta för att min syster slutade skolan idag. Nästa år blir det dubbelt ÖS hos familjen Kvist. Jag tar studenten och lillsyrran slutar nian, då ska vi vara odrägliga.

Ska snart hoppa in i duschen, har även kommit fram till vad jag ska ha på mig imorrn. Jag har även räknat ut att jag kommer ha en dunderbra helg (jag vet att jag tjatar, men har längtat efter denna helg hur j*vla länge som helst). Förväntar mig att ni gentlemän bjuder på drinkar när man kommer till krogen imorrn. På lördag kommer jag vara bakis, men det är bara att fortsätta köra ändå hela natten lång. På söndag kanske vi tart lugnt, sedan blire måndagsklubben på måndag. Detta sommarlov ska vi fira in med ett rejält ÖS.

Vill även tillägna ett stort GRATTIS till min barndomsvän David som fyller 18år idag. Grattis och hoppas du får en helnajs kväll, vad du nu ska göra. <3

Inga kommentarer: