söndag 25 januari 2009

living after midnight

Oh shit, gårkvällen var helt sjuk och sjukt bra. Började med förkrök hos Linn J runt sex med en massa brudar och god dricka. Sedan vid halv åtta åkte vi till Mjölby till partyt, Tina som fyllde 18år hade lite fest i skatte. Lite dött till en början men sedan när fler folk kom och jag och mina brudar hade fått upp farten i dansen så blev det mycket roligare. Träffade lite gött folk och jag hade det riktigt trevligt och mysigt. Sedan blev det dags för hemfärd, åkte med phille, emil och vicke. De skjutsade mig hem till Linn där det var lite grabbar, vi snackade och hade det trevligt och sedan var det sängdags och vi hade ett ''litet'' dilemma. 6 personer i en säng var jävligt trångt och sjukt varmt. Vi somnade runt fem efter att rödin hade slutat snacka, hehe. Som tur var gick Linn och lade sig i sin säng och Oliver försvann till soffan, så det blev lite mer plats i sängen men jag tror jag aldrig har sovit i en så varm säng.

Vi vaknade runt halv tolv, då käka vi lite och chilla TV och satt och snacka och skratta en massa. Därefter blev det hemfärd och nu sitter jag här och ska snart ta tag i pluggandet.

partybryydar



louise, josse & jag



helgen var perfekt !

/ J.K

Inga kommentarer: