lördag 24 januari 2009

dead and gone

Min dag började med att jag stanna hemma från skolan, orkade helt enkelt inte med den. Städade lite och kollade på film och mot eftermiddagen var det dags för match. Åkte till samlingen och chilla lite ( läs: bar omkring på pania i megaväskan ) och sedan var det dags för allvaret mot NKIK/Elvorna. Vi började jävligt bra och jag tror jag aldrig har sett ett så bra försvarspel från oss i Malmslätt HF. Men i andra halövlek tappade vi allting, hände inte ett jävla skit. Fast vi röck upp oss som tur var mot slutet, men det räckte ändå inte till en vinst. Men jennifer är glad för hon gjorde 3 mål, varav ett var straffmål och jag vill även påpeka att jag slet som ett djur i försvaret och gjorde ett par snygga slängningar för att vinna bollen.

Åkte hem till Linn efter matchen och chillade med lite folk, vi spelade tv-spel. Åkte hem ganska tidigt med phille och vicke för att jag hade feeetase huvudvärken, den har gått över nu, men det blir nog ändå sängen snart. Imorgon är det fest, men är inte så pepp på det ännu.

my life is just a big dream

/ J.K

Inga kommentarer: